
Îmi place să cred că toată lumea funcționează pe aceleași principii ca și mine… sau aproximativ. Corectitudine, transparență, entuziasm, bucurie, devotament și satisfacție. Constat că nu este mereu așa. Vreau să știți că orice om care lucrează la Decro are același scop și că nimeni nu lucrează cu orgolii, lene, rutină sau indiferență. Ne instruim, citim, discutăm și avem ambiții constructive. Vrem să se știe despre noi adevărul, iar când lucrurile nu ne ies o spunem (asta nu prea se întâmplă :)).
Vrem să știți că suntem ceva oameni în proiectul ăsta și ne dorim să fim și mai mulți, vrem să vă ajutăm mai mult, dar pentru asta avem nevoie de încrederea vostră. Ne-am specializat pe nunți, avem multă experiență în domeniu, dar nu sunt singurele evenimente pe care le coordonăm.
Evenimentele corporate – Avem o nouă ambiție pentru 2015
Probabil că o parte dintre cititorii blogului Decro sunt familiarizați, măcar prin natura job-ului, cu cocktail-urile și petrecerile de business, evenimentele de lansare a produselor, petrecerile tematice pentru angajați, galele și decernările de premii sau cu evenimentele caritabile organizate de mediul privat.
Publice sau private, aceste tipuri de evenimente pot fi organizate mai simplu și mai eficient (din punct de vedere al timpului și al bugetului) alături de un specialist cu experiență, capabil să propună concepte de eveniment, să identifice furnizorii potriviți pentru a-l pune în scenă dar și să țină sub control tot ce se întâmplă și să răspundă de tot.
Multe companii, mai mici sau mai mari, cred că specialistul de relații publice, cel de marketing, cel de vânzări, HR-ul sau chiar secretara poate duce de unul singur în spate un astfel de eveniment. Bineînțeles că fiecare dintre cei enumerați mai sus cunoaște anumite aspecte sau are competențe pentru a realiza o parte dintre elementele care fac parte din organizarea unui eveniment. Însă, dacă vorbim de un eveniment corporate complex, realizat ca la carte este nevoie de cunoștințele și munca mai multor oameni și chiar de experiența unor profesioniști în organizarea de evenimente, care asta fac toată ziua, zi de zi.
De ce să ceri ajutorul unui event planner când ar putea să se ocupe angajații tăi de organizarea evenimentului?
Dacă în compania ta se ocupă de organizarea evenimentelor cine, cum și când apucă, cred că se înțelege de la sine de ce este nevoie de un specialist pentru ca banii investiți să nu fie aruncați pe geam.
Cu excepția corporațiilor care au departamente dedicate pentru organizarea evenimentelor de business și organizează în mod constant evenimente, multe companii se lovesc de această provocare de câteva ori pe an. Cel mai probabil, angajații acestor companii au treburile lor zilnice la birou, obiectivele lor, proiectele lor, care trebuie întrerupte pentru a-și concentra atenția pe organizarea evenimentului.
Un eveniment corporate, are nevoie de o atenție specială. Are nevoie de un buget, de un program, de furnizori de servicii, de un ambient potrivit temei, de un plan pentru situații neașteptate și de oameni bine coordonați. Dacă apelați la un specialist pentru a vă ajuta cu toate astea, aveți încredere in el, spuneți-i clar ce vreți și gândiți pozitiv… nu are cum să nu iasă bine. Este suficient să vă doriți și e ca și realizat!