După extazul cererii în căsătorie de regulă tinerii sunt extrem de dezorientaţi. Nu ştiu cum şi de unde să inceapă pregătirile pentru marele eveniment. Dacă ar fi să discutăm despre asta, prima oprire ar fi la un wedding planner care va şti să-i îndrume în toate direcţiile. Dar pentru că vorbim de spaţiul cel mai potrivit unde trebuie să aibă loc petrcerea şi pentru că din întâmplare sunt şi wedding planner iată cum văd eu lucrurile:

Lista de invitați

Pentru început facem o listă provizorie cu invitaţi să vedem despre ce număr de persoane vorbim. Nu ne putem face nunta de 100 de persoane într-un spaţiu de 400 (sau putem, dar este foarte complicat… vedem noi,  în octombrie am să vă povestesc ) şi firesc nici invers. Lista făcută este bine să treacă spre completare şi pe la părinţi pentru că este foarte posibil să aveţi surprize. Odată ce avem un număr aproximativ de posibili invitaţi, aceea este capacitatea maximă pe care trebuie să o aibă spațiul nostru de petrecere. Acesta este un prim aspect, foarte important, fară de care nu ne putem porni motoarele organizării.

Tema nunții

Următorul aspect este tematica sau stilul nunți. Nu avem cum să facem un eveniment „glam” într-un han şi nici o nuntă tradiţională într-un castel. Nu vorbesc aici de viziuni abstracte, total nonconformiste, ale celor două aspecte… aviz celor care şi-au ridicat o sprânceană de îndoială când am spus asta. Vorbesc de viziuni simple, aşa cum sunt ele.

În concluzie, până nu ne definim stilul ar fi bine să nu alegem locaţia. Întâlnesc prea des miri care nu ştiu pe unde să scoată cămaşa cu încercări de a ascunde cât mai mult din restaurantul urât văruit sau cu tablouri „umoristice”, ciudate pentru un astfel de eveniment.

Serviciile și personalul locației

Spațiul unde vă alegeţi să vă organizaţi petrecerea trebuie să aibă manageri buni, trebuie să vă ofere un contract clar şi trebuie să vă pună la dispoziţie tot ceea ce pot oferi nu doar ceea ce au chef să ofere. Trebuie să ştiţi că într-un astfel de spaţiu nu este normal să platiţi mobilierul, curentul, apa sau alte utilităţi. Trebuie să plătiţi meniul, personalul şi poate o chirie pe spaţiu dar asta se discută de la prima întâlnire cu şeful de sală sau managerul locului cu pricina. Deschideți bine ochii şi citiţi absolut tot ce este scris în contract! Nu vă sfiiţi să puneţi nici cele mai absurde întrebari. Aveţi încredere în mine, ştiu ce zic!

Nu vă lăsaţi păcăliţi de un spaţiu superb unde managementul este la pământ. Unde un om este şi ospătar şi şef de sală şi portar şi barman. Pentru sănătatea voastră şi pentru o petrecere reuşită alegeţi locuri poate mai puţin spectaculoase dar unde oamenii înţeleg că nu au voie să-şi lase clienţii să plece nemulţumiţi de la ei.

Şi într-un final nu trebuie să vă gândiţi la un restaurant. Gândiţi-vă la o terasă, la o poiană care să vă facă să dansaţi desculţi în iarbă. Gândiți-vă la o piscină cu o capacitate mare, la o sală de sport. Gândiţi-vă la o clădire veche, dezafectată unde se poate amenaja un cadru superb şi unde nimeni nu se gândeşte să-şi facă nunta. Abia atunci veţi avea un eveniment unic cum nu a mai văzut nimeni!

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

bad_do
www.decro.ro
Copyright © 2017 Decro
Toate drepturile rezervate

Site dezvoltat de: OWM