Așa cum vă spuneam într-un articol trecut, rolul unui specialist in organizarea nuntii este acela de a ușura munca mirilor și de a-i ajuta să se bucure de un moment unic în viața lor. Tuturor celor care au ajuns la concluzia că au nevoie de ajutorul unei persoane cu experiență în organizarea nunții, le ofer în articolul de astăzi câteva indicii și crieterii utile pentru a-și alege wedding planner-ul perfect. Să începem:

O minimă informare

Înainte de orice trebuie să începeți cu o minimă informare, care de preferat ar fi să nu se termine cu recomandările unor rude. Informația este foarte ușor de accesat în vremurile noastre, iar internetul vă poate face cunoștință cu wedding planneri din diferite locații, vă poate da acces la un minim portofoliu al acestora și vă poate lămuri măcar în linii mari în ce măsură vă poate ajuta fiecare.

Experiența contează

Trebuie să fim sinceri și să recunoaștem că în alegerea unui wedding planner contează mult experiența acestuia: ce nunți a mai organizat; cu ce tipuri de nunți s-a mai confruntat (număr de invitați, locații deosebite); de cât tip lucrează în domeniu și ce referințe poate să vă ofere în privința furnizorilor. Fie că puteți afla toate aceste informații de pe internet, fie în urma unei prime discuții cu wedding plannerul, este musai să aveți niște răspunsuri pertinente la aceste întrebari.

 O scurtă analiză

Dacă deja a avut loc o primă întâlnire cu un wedding planner, rezervați-vă ceva timp înainte de a semna contractul pentru a analiza câteva aspecte care cu siguranță își vor pune amprenta pe întreaga nuntă:

  • A înțeles exact așteptările voastre legate de buget?
  • V-a ascultat dorințele și ideile? Cum le-a interpretat?
  • Poate oferi soluții pentru diferite probleme sau dorințe aparent imposibil de îndeplinit?
  • Cât de implicat este în discuție?
  • Cât de creativ este?

Comunicarea

Înainte de a lua decizia finală, asigurați-vă că ați discutat exact despre modul sau tipul de comunicare pe care-l veți aborda. Stabliți când trebuie să aveți întâlniri fizice sau vizionări ale diferiților furniori; ce mijloace de comunicare rapide veți folosi – email, rețele sociale, telefon; stabiliți frecvența și durata întâlnirilor și asigurați-vă că organizatorul vostru va fi disponibil în toate momentele în care aveți nevoie de el.

Mai ales, cei care-și organizează nunta de la distanță trebuie să discute în detaliu despre modalitatea și intrumentele de comunicare. În ele stă posibilitatea de a face lucrurile să se întâmple chiar și de la distanță.

Compatibilitatea

Răspunzându-vă la majoritatea întrebărilor de la punctul trei, cu siguranță veți putea înțelege dacă sunteți sau nu compatibili cu wedding plannerul vostru. Important este să aveți mereu acest aspect în vedere, pentru că dacă nu sunteți compatibili și fiecare vorbește pe limba lui nu veți putea colabora iar voi veți arunca banii pe fereastră fără niciun rezultat.

 Un organizator de nuntă potrivit pentru voi va putea să vă îndrume mereu, să vă pună întrebările potrivite, să vă calmeze, dacă ați intrat în panică și să aducă tot ce este mai frumos la voi în ziua nunții. Cu toate aceste, alegerea celui mai potrivit weddin lanner stă în mâinile voastre.

 Vă las cu o poză tare dragă mie

wedding planner perfect

One Trackback

  1. […] despre instrumentele care vă pot fi utile în organizarea nunții la distanță și despre ce trebuie să faceți înainte de a alege un organizator de nuntă, persoană care se poate dovedi esențială când vine vorba de distanță,  astăzi vom trece în […]

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

bad_do
www.decro.ro
Copyright © 2017 Decro
Toate drepturile rezervate

Site dezvoltat de: OWM